2011. november 22., kedd

Esence vampires love - szempilla dúsító púder TESZT

Tegnap vettem meg a legújabb Essence kiadás egyik darabját, a szempilla dúsítót. Meg kell mondjam, hogy számomra nagy csalódás volt. Az állagának köze nincs a púderhez, inkább szöszös, olyan mintha fogtak volna egy vattapamacsot, amit aprítóba benyomtak volna. Felvitelkor a szöszök fele a szemembe ment, majd a szempillaspirál használatkor lejött a másik fele. Már nagyon sajnálom, hogy kiadtam rá kb 800Ft-ot, mert az alap ötlet amúgy szerintem nem rossz, de ezt a kidolgozást nem tudom, hogy gondolták. Lehet valakinek beválik, de nekem biztos nem lesz a kedvencem.


 




1 megjegyzés:

  1. Nekem sincsenek jó tapasztalataim. Egyáltalán nem dúsítja a szempilláimat. Amikor használom, mindig lepotyog a festék a szemem alá. :(

    www.wayoutgal.blogspot.com

    VálaszTörlés